piątek, 23 grudnia 2011

henna khadi

Wczoraj nałożyłam hennę khadi w kolorze czarnym:
Dołożyłam do niej jak zawsze basmę firmy eld(dodałam ja tylko dla ilości, niestety ta henna nie barwi mi wlosow, przy stosowaniu jej co 2 tygodnie przez kilka miesięcy włosy były trochę rude ;))
Skład: ziele lawsonii


Skład czarnej henny to: indigo, henna, amla
Niestety kolor się jeszcze zmienia wiec zdj mogę wstawić jutro :(
Użyłam tez tej henny do zabarwienia brwi i rzęs ;)


Henne na brwiach trzymałam pol nocy ale nic mnie nie bolało jak w przypadku pseudo henny z drogerii

Dla porównania podam skład henny ciemnobrązowej
indigo, henna, amla, bringaraj, neem
Opakowanie:
Efekt po ciemnobrązowej

Po tej farbie chyba jednak moje włoski szybciej ciemniały ;)

Doszła mi tez moja koronkowa mala czarna na którą chorowałam o dawna :D

20 komentarzy:

  1. Ja farbowałam właśnie w środę henną khadi też czarną i jak na razie nie mam zafarbowanych na czarno odrostów ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś jest chyba nie tak z tymi odrostami, moja przyjaciółka ma ten sam problem...nie łapie ta czerń tak jak powinna.

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwona pomadka dziekuje :)
    natalia, gaffi ma chyba racje, bardziej farbowala mi wlosy henna w odcieniu- ciemny braz... jak narazie sa ciemniejsze niz rano... do czerni im brakuje ;) jednak roznica jest duza w kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa skarbnica wiedzy o pielęgnacji. Dołączam do obserwowanych. Chyba kojarzę woski z włosowej historii u anwen;) Jest czego pozazdrościć, piękne włosy=)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje :* i masz racje moja historia wlosowa byla niedawno na blogu anwen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gorąco prosiłabym o odp na kilka pytań. Ponieważ zamierzam w ten weekend położyć ciemnobrązowe Khadi a jeszcze tego nie robiłam ;) (jak to brzmi) potrzebuję porady w sprawie ilości. Na Twoje włosy starcza 100 gram? Mam nieco krótsze i nie wiem czy użyc pół czy lepiej całą 100 gramową paczuszkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja przygotować... też już słyszałam tyyyle opinii. Ponoć ciemna henna lubi earl grey i lepiej jak się ją nakłada na zimno ;/ wiesz coś na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wystarcza mi 100g(nawet mniej, ale ja juz farbuje od dawna) jednak trzeba miec do tego wprawę. Malo kto sobie daje rade i nakladam ja na leciutko wilgotne wlosy bo wtedy jest ich mniej(moje wlosy po wyschnieciu sa tak puszyste, ze nie wiem czy bym sie w 3 opakowaniach wyrobila). Zaczynalam od ponad 100g.
      Tak czarna herbata to swietny dodatek do ciemnego brazu, tak samo jak np. kawa. Nakladam na wlosy ciepla henne. Indygo(jest go duzo w tej mieszance) nie lubi gdy sie go odstawia.
      Z kolei dodatek np. glutka zmienia konsystencje i ulatwia nakladanie ale chyba odrobine gorzej mi lapie kolor.

      Usuń
    2. Hmm a nie wiesz czy nie będzie przeszkadzać to, że nakładałam balsam z henną jakieś dwa tyg temu? Nie zszedł całkowicie. Jeśli kolor ma być mniej trwały to odczekam jeszcze... jeśli nie to jutro będę działać. W ogóle bardzo dziękuję za szybką odpowiedź :)

      Usuń
    3. Jaki balsam z henna? te pseudo henny?

      Usuń
    4. No właśnie niestety nie była to czysto "ziołowa koloryzacja", była to dokładnie Delia z Rossmana.Wcześniej korzystałam z Venity i byłam bardzo zadowolona. Ta była inna ale nie była najgorsza, powoli mi się wypłukuje. Jednak pierwsze ziołowe farbowanie dało bardzo intensywny kolor - a kolejne to znacznie mniej

      Usuń
    5. Mialam ten balsam z Venity ale kolor schodzil po tygodniu. Jedynym plusem byl blask. Raczej sie nie nie stanie(ja farbowalam natura po zmyciu), chociaz mysle, ze jednak lepiej zdecydowac sie na czysta farbe lub szamponetke ale bez henny. Nie powinno sie mieszac henny z chemia. A najgorsze to juz nazywanie tego ziolowa farba skoro za kolor odpowiedzialna jest chemia :D
      A jak u Ciebie z trwaloscia? jesli jest krotka to mozesz poczekaz az sie zmyje....

      Usuń
    6. Nie chcę właśnie żadnych szamponetek, bo wracam do koloru - a te niby szamponetki są strasznie trwałe.
      U mnie z trwałością "venity" to różnie. Pierwsza koloryzacja dała efekt niemalże czarnych włosów na ponad dwa tygodnie... A za jakiś czas ten sam odcień był znacznie jaśniejszy. Poza tym nie wiem czy Khadi by mi zaszkodziła, przecie Venita zawierała w składzie hennę i inne naturalne składniki (tak przynajmniej twierdzi producent) Ale prawda taka, że wciąż czuję zapach henny (a myłam dziś agresywnym szamponem oczyszczającym, który pachnie zupełnie inaczej) i wciąż mam czerwone refleksy - ale w zasadzie kolor chyba już mój. Zresztą dałam teraz taki odcień, żeby nieznacznie pogłębić brąz i dodać blasku.

      Usuń
    7. Raczej zastanawiałam się, czy jest ok jak się hennę nakładA na hennę... ok ale chyba dla bezpieczeństwa odczekam jeszcze z dwa tygodnie.

      Usuń
    8. Hmm mam wlasnie w rece opakowanie tego balsamu(lezy w szufladzie od dawna, kolor czarna czekolada) i oprocz henny(ekstrakt) to tam nie ma innych ziolek itd. Jest jeszcze jedynie kwas mlekowy.
      Hmm ale wiesz, ze henna to trwala farba? Co prawda jednym sie zmywa ale u innych nie(zwlaszcza przy dlugotrwalym farbowaniu) lub zostaje pozniej na wlosach ciepla poswiata(o tym akurat mozna czesto wyczytac na blogach) bo indygo szybciej schodzi. Ja tak mialam, chociaz z czasem i ten polysk znikal :D.

      Usuń
    9. Tutaj jest o tym bardzo madrze napisane-http://balkonetka.pl/forum/kosmetyki-i-uroda/2011/1/8/farbowanie-wosow-henna-oraz-innymi-zioami/1#

      Usuń
    10. Super, przyda mi się zaczerpnąć trochę więcej informacji w tym temacie. Właśnie czytałam przeróżne opinie. Ja chciałabym, żeby mi zeszło, nie musi całkowicie - ale do brązu chociaż :P Zreszta zobaczymy P: jak co włosy odrosną.

      Usuń
    11. Skoro tak to tu masz kasiazke o hennie i indygo:http://www.hennaforhair.com/freebooks/polishhennaforhair.pdf
      Informacje sa rozne bo to najczesciej przy dlugotrwalym farbowaniu tak sie dzieje, wtedy wlasnie te mieszanki staja sie coraz twalsze, na poczatku tez te farby moga sie szybko wyplukiwac, wszystko tez zalezy od struktury wlosa. Ja mialam to szczescie, ze henna sie wyplukiwala(tak i jak chemiczne farby). Gdy ten czerwony polysk zaczal mnie denerwowac to ja odstawilam na rzecz wlasnej mieszanki.
      Raczej zjasnieje po czasie :), byc moze zostanie wlasnie jakas poswiata itd.

      Usuń
  8. Mozna wymieszać czarna khadi z indygo khadi? Bo chce uzyskać czarny kolor,a nie tylko bardzo ciemny-brąz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...