czwartek, 1 grudnia 2011

maybelline mineral power natural perfecting concealer

Mój ulubiony korektor. Od zawsze miałam niestety duże cienie pod oczami, a ten korektor pięknie rozświetla oczy i tuszuje niedoskonalosci. Mam bardzo jasna karnacje i idealnym odcieniem jest dla mnie 2-3light ivory. Pojemność to 5,5ml, - jest bardzo wydajny.
  

Skład:
Water/Aqua, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Glycerin, Sorbitan Isostearate, Propylene Glycol, Titanium Dioxide, Ozokerite, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl Glutamate, Methylparaben, Acrylates Copolymer, Alumina, Butylparaben, Aluminum Hydroxide, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Calcium Pantetheine Sulfonate, Tocopherol, Dextran Sulfate, Silica, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, May Contain (+/-): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77499, CI 77492, CI 77491 (Iron Oxides), Mica.
Kolejnym korektorem po maybelline jest Miss Sporty be connected concealer.
Troche gorzej maskuje i trwalosc jest mniejsza

Miałam tez okazje testować Maybelline Cover Stick ale niestety zakupiony odcień jest troszkę za ciemny(20 nude beige nu), trwałość tez jest dużo gorsza od poprzednich korektorów.
Magic pen lovely- jak dla mnie kompletny nie wypal, nie maskuje, ma dziwna konsystencje....
Essence cover stick niestety tez nie jestem z niego zadowolona, ciemnieje, nie tuszuje dobrze i odkąd go kupiłam leży  ;)
Żółty korektor do twarzy firmy Delia Cosmetics, ładnie tuszuje drobne zaczerwienienia na twarzy, idealnie rozświetla, czasami się roluje pod oczami i nie kryje w 100% cieni, jedynie dodaje spojrzeniu blasku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...