czwartek, 2 lutego 2012

podsumowanie stycznia

Witajcie kochane
Kulpol L-102

Skład: alcohol/water/succus equiseti-farfarae(sok z liści i kwiatów podbiału)/fragrance/monosodium l-glutamate/pantotenian calcium(wit b5).
Pojemność: 125ml
Cena około 5 złotych.

Opis: L-120 odżywia skórę głowy i zapobiega wypadaniu włosów. Dzięki zwartości witamin i substancji białkowych wpływa pobudzająco na cebulki włosów i przeciwdziała łupieżowi. L-120 wciera się w owłosioną skórę głowy rano i wieczorem w ciągu 25-30 dni. Kurację kosmetyczną należy powtarzać co 3-4 miesiące.
Używałam jej od 1 stycznia aż do dzisiaj.
Nowościami w styczniu byli także balsamy green pharmacy pkarmacy(ale stosowane bardzo rzadko).
Przez ten czas odstawiłam tabletki calcium pantothenicum jelfa(na których moje włosy w grudniu podrosły tylko 2,5cm) oraz picie drożdży.

Jak wiecie włosy podcinam co miesiąc -muszę pozbyć się farbowanych końcówek.
Okazało się, że moje włosy na tej wcierce podrosły aż 3,5cm
Nierówne końce mimo podcięcia- styczeń.


Kolejne podcięcie o 2,5cm (zasługa wcierki) wiec jestem 1 cm na plus :)



a to moje maleństwo :)
Ma swój charakterek ;).

31 komentarzy:

  1. gdzie można kupić taką wcierkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoja wcierke kupilam na all,u siebie w miescie jej nie widzialam.

      Usuń
    2. Ja już obczaiłam ją na all :)

      Usuń
  2. Zainteresuje się tym płynem :)
    Króliczek słodziutki, kiedyś też miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzooo tani, warto sprobowac :)
      heh ona taka slodka tylko z wygladu :D ma swoj charakterek ;)

      Usuń
    2. Mój też był szalony, ale nie pobije kota, który skacze z 3 piętra bloku...za pierwszym razem ewidentnie był to mały wypadek kociaka :D Tak się jemu spodobało, że zaczął skakać sobie z balkonu :D jak już było po wszystkim to wracał do mojego mieszkania. Za pierwszym razem byłam przerażona, potem to już kwestia przyzwyczajenia.

      Usuń
    3. oo tez pewnie bylabym przerazona takim widokiem :)

      Usuń
    4. Jak stosowac ten plyn ?wyczytalam zebu wcierac codziennie rano i wieczorem w skore glowy ale tego sie nie pluka pozniej woda ani nie myje wlosow?

      Usuń
  3. Słodziak z tego maleństwa:) Nawet jak napsoci, to nie idzie się na niego gniewać;)

    Gdzie kupiłaś ten preparat? Przez internet? Wygląda dość ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kupilam przez internet :) kupowalam wtedy serum i roll on delii bio a skoro wysylka byla jedna to szukalam czy sprzedawca nie ma czegos ciekawego i trafilam na to :D
      to prawda, zwlaszcza ja czasem podchodzi i spina sie po moich nogach :D

      Usuń
  4. Śliczny króliczek :*
    Kusisz tą wcierką :) Kiedyś kupiła mi ją mama, ale wierząc w kosmetyki z reklam dosłownie "brzydziłam" się jej użyć... myślałam, że głowę mi wypali ;) Gdybym wiedziała.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)
      a gdzie Ci ja mama kupila? u mnie w miescie jej nigdzie nie ma :(
      nie ma sie co bac, mojej bardzo wrazliwej skorze glowy nic nie zrobila :)

      Usuń
  5. Włosy cudne, sama muszę chyba się za swoje wziąć. A co do królika to od zawsze chcę mieć miniaturkę, ale nie mogę:(

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE WŁOSY! AAAAAAAAAAAAA! LOVELY :)
    U mnie konkurs :) Do wygrania oryginalne rajstopy z Angielskiego PRIMARK'A - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeżeli wcierka alkohol to nie wysuszyła Ci włosów? Bo zawsze jak wcieram wcierkę to na włosy i tak cos się dostanie. Nie chce ich więcej przesuszać dość już niestety są:D
    pozdrawim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u gory wlosy sa zawsze zdrowsze i silniejsze niz na koncach, nie wysuszyla mi wloskow :)ale dlatego ze ma alk teraz robie przerwe i wcieram w skore i wlosy ziolowy eliksir green pharmacy bez alk...

      Usuń
  8. ale naprwdę włosy urosły Ci 3,5 cz w ciągu miesiąca? to rewelacyjny wynik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak az tyle ale jak wspominalam dla moich wlosow norma jest 2- czasem 2,5cm... zeby podrosly wiecej musze stosowac plukanki, wcierki itd :)

      Usuń
    2. co jeszcze robisz że rosną Ci 2 cm? Bo mi normalnie rosną 1 lub 1,5 cm
      :)

      Usuń
    3. moje wloski ogolnie te 2cm wyciagaja, ale tez przy kazdym myciu wlosow masuje je "lapka" a przy wcierkach uzywam masazera co pobudza cebulki, raz w tygodniu na cala noc wcieram keratynowa odzywke gala(na ktorej moje paznokcie ladnie rosna), szampon mieszam z ziolami oraz z mydlnica :) no i dobra dieta i to takie moje podstawy ktore sa zawsze bo odzywki, wcierki czasem zmieniam...
      czasem tez robie im saune i w wannie mam cos odzywczego na wloskach....

      Usuń
  9. Eve, czy Ty w ciągu miesiąca zużyłaś tylko 1 opakowanie Kulpolu? I wcierałaś we włosy tak, jak zalecał producent rano i wieczorem? Bo kupiłam 1 opakowanie ale coś mi się wydaje, że mi nie starczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcieralam tylko w skore glowy rano i wieczorem, mi wystarczylo jedno opakowanie a nawet i jego calego nie zuzylam ;)

      Usuń
  10. Masz jakąś specjalna technikę? Bo ja np przy olejowaniu zużywam b dużo oleju, to samo wcierki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze sprobuj na wilgotne wlosy, wtedy olej lepiej sie rozprowadza, albo mieszajac go z woda i spryskujac wlosy.

      Usuń
  11. też mam królika:) Twój jest słodki

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam ją i nie wiem czy można do niej dolać trochę kawy jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...