niedziela, 12 października 2014

Bio Conditioner Shine and Strength- recenzja/ Wyniki konkursu

Witam :)



Opis:
Bio balsam blask i siła- olej z orzecha, kwasy AHA.
Balsam nadaje włosom naturalny połysk. Oliwa z oliwek odżywia włosy, sprawi, że będą zadbane i zdrowe. Olej z orzecha wzmacnia włosy. Complex Cosmacol(Włochy) sprawia, że włosy stają się miękkie i jedwabiste. Balsam został dodatkowo wzbogacony w witaminy E,,B2,B6 oraz kwasami AHA, daje naturalną objętość włosom. Olej Jojoba nadaje włosom blask. Balsam jest dodatkowo wzbogacony o ceramidy roślinne. Balsam dostałam w ramach współpracy ze sklepem ekopiękno.

Link do produktuhttp://ekopiekno.pl/pl/p/Bio-balsam-Blask-i-Sila-olej-z-orzecha%2C-kwasy-AHA-400ml-/1608
Cena: 16,50zł - 400ml

Skład:



Moja opinia:
Balsam jest dość rzadki, lejący. Nie ma problemu z wydobyciem go z opakowania.

Zamykanie typu "klik" Ładnie pachnie. W składzie oliwa z oliwek,Complex Cosmacol,olej z orzechów włoskich, olej z korzenia łopianu, witaminy F, E, B2, B6.  Najlepiej działa nałożony na minimum 15 minut(idealnie na 30 ) Wtedy włosy łatwo się rozczesują, nabierają blasku i gładkości w dotyku. Nawilżanie jest zadowalające jeśli stosuję go naprzemiennie z maską do włosów(mam suche włosy) Nie obciąża(nawilża skalp) Po 5 minutach nie widzę różnicy w kondycji włosów. W moim przypadku nie jest to szybka odżywka. Skład na plus.




Wyniki konkursu:




Gratuluję! :)






32 komentarze:

  1. Gratulacje :) Ja ...ale byłam blisko :( wlosymuszabycdlugie... :( To już druga taka sytuacja w przeciągu dwóch dni :) O jeden krok od szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Odżywki nie znam ale mam teraz spory zapas do zużycia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Myślę, że odżywka byłaby dla mnie za lekka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam dosyć blisko wygranej ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry balsam i faktycznie pięknie pachnie, a wydajny jest baaarddzooo, kupiłam go sobie nie dawno i polecam.....

    OdpowiedzUsuń
  6. to ta odżywka trochę jak maska czasowo wychodzi : p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze balsamu do włosów z kwasami AHA. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba zaopatrujemy sie w tym samym sklepie, tez ostatnio nabylam ta odzywke ale poki co uzylam jej tylko raz i nie zachwycila mnie tak jakby na to wskazywal sklad. Sprobuje na pol godz pod czepek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj bo ja po 5 minutach nie byłam z niej zadowolona. Po 30 jest znacznie lepiej, chociaż nie jest to mocno nawilżający produkt.

      Usuń
  9. Chcialabym spyrac czy do olejowania wlosow moge uzyc oliwy z oliwek z salatki tj. kupilam gotowa salatka ale nie wlalam do niej tej oliwy wiec mi zostala:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrozumiałam, chodzi o oliwę kupioną osobno? czy była to jakaś gotowa saszetka, którą miałaś dodać do sałatki? W składzie jest tylko oliwa? Jeśli tak to możesz jej użyć.

      Usuń
    2. Gotowa saszetka, chyba sama oliwa z oliwek...

      Usuń
  10. Brzmi ciekawie :) Ale niestety rano nie mam czasu na trzymanie czegokolwiek na włosach dłużej niż 5 minut :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to szybka odżywka, po 5 minutach nie byłabym zadowolona z wyglądu włosów :( Jednak mam obecnie suche włosy i najlepiej wyglądają po takim dłuższym spa.

      Usuń
  11. Serdecznie gratuluję. A co do balsamu, to nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. O, z tą oliwą w składzie zrobiłby mi z włosów matowe spuszone gniazdo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :)
    A co do odżywki, to pewnie byłaby za lekka dla moich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie byłoby poczytać o tym jak radzisz sobie z wypadaniem włosów w chwili obecnej. Czego używasz/ jak wygląda wypadanie/ ilość itd.
    Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Pisze do Ciebie, poniewaz mam spory problem ktory zdarzyl mi sie po raz pierwszy w zyciu:( Wiec od ok. 2 tyg bardzo swedziala mnie skóra głowy, nic nie dawalam, mylam tylko szamponem. I wyczytalam w necie, ze na swedznie dibry jest peeling.. wiec zrobilam z kawa i dalam szampon bez SLS a na konic dalam zel lniany, zeby zalagodzic. I strasznie duzo wypadło mi wlosow, strasznie. I dzisz czesze i tak samo bardzo duzo. Co prawda swedzenie ustalo ale to wypadanie... a ostatnio mi miej wypadalo wlosow niz zawsze. Co mam robic? umyc szamponem z SLS? i dalam dzis wcierke jeszcze, zeby zahamowac to wypadanie.. Prosze, pomoz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Cię podrażniło? Takie wypadanie po silnym podrażnieniu jest normalne, na dniach powinno się uspokoić. Moje włosy po wizycie u fryzjerki przez 2 dni wypadały jak szalone, a był to tylko efekt zbyt silnego ciągnięcia włosów. Delikatna i sprawdzona wcierka to dobry pomysł.

      Usuń
  16. Hmm.. nie uzyalam nic, co by molo mnie podraznic. Moze to efekt tego, ze nie dawalam maski :/ a teraz okolo ile wpada Ci na dzien? takie wlosy jak Twoje, tp marzenie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczyłam włosów, ale ta ilość znacznie spadła.

      Usuń
  17. Mam pytanie. Przeglądałam Twoje notki i natknęłam się na kwestię farbowania brwi i rzęs indygo. Czy dobrze zrozumiałam, że kolor po pewnym czasie zaczął się utrzymywać i tylko musisz poprawiać 'odrosty'? Gdzie się zaopatrujesz w indygo?
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe czy ten kosmetyk sprawdziłby się u mnie :)
    w weekendy mam więcej czasu na pielęgnację i mogę pozwolić sobie na dłuższe posiedzenia z czymś na włosach

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubie pachance balsamy do ciała :) dlatego mam też w swojej szafce parę masełek flosleka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...