czwartek, 4 lutego 2016

Kremowa babeczka :)

Witam.

Opis:

Jak można się oprzeć tak słodkiemu Panu Pierniczkowi? Nie próbuj się nawet bronić przed jego urokiem – po prostu rozkoszuj się aromatem świeżo upieczonych pierniczków, naturalnymi olejkami eterycznymi i maślanym dobrodziejstwem, które wygładzi Twoją skórę oraz doda sił witalnych i dobrze rozgrzeje!
Zapach: słodkie pierniczki
Zawiera naturalne olejki: Słodka Pomarańcza i Czarny Pieprz
Właściwości: rewitalizuje, rozgrzewa
Waga: 50g
O BABECZKACH
Chociaż nieduże, nasze babeczki są po brzegi wypełnione kremowym masłem kakaowym oraz shea, które to są doskonale znane ze swoich zdolności do głębokiego nawilżania oraz odżywiania skóry. To oznacza, że zamiast błyskawicznie musować w wodzie, jak Bomby, kremowe babeczki powoli i rozkosznie rozpuszczają się, uwalniając ciężkie od bogatych składników masełka i zmysłowe, czyste olejki eteryczne – prosto do wody i na Twoją skórę. Takie leniwe rozpływanie się może im zająć nawet 15 minut!
Babeczki są zwijane, wyciskane, formowane i dekorowane wyłącznie ręcznie. A więc każdy pojedynczy produkt jest absolutnie unikatowy!
SPOSÓB UŻYCIA
Wrzuć maślaną babeczkę do ciepłej kąpieli, a zacznie delikatnie rozpuszczać się, uwalniając do wody nawilżające masełko kakaowe, które odżywi Twoją skórę. Dla najlepszego efektu wetrzyj dokładnie babeczkę w ciało. Babeczka ma wysoką zawartość olejków, więc jest specjalnie polecana osobom z bardzo suchą skórą!
Pamiętaj, by po kąpieli dokładnie spłukać wannę.

Składniki: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Zea Mays (Corn) Starch, Sucrose, Sodium Lauryl Sulfate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Parfum (Fragrance), Oryza Sativa (Rice) Powder, Aqua, Polyethylene Terephthalate, Albumen, Hydrogenated Vegetable Oil, Acrylates Copolymer, Shellac, Chondrus Crispus (Carrageenan), Aroma (Flavor), Acacia Senegal Gum, Lecithin, Carboxymethyl Hydroxyethylcellulose, Piper Nigrum (Pepper) Fruit Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Benzyl Benzoate, Cinnamal, Eugenol, Coumarin, CI 19140, CI 16035, CI 73015, CI 47005, CI 15985, CI 42090, CI 77000, CI 14700, CI 17200.
Link do produktuhttp://www.bliskonatury.pl/pl/p/Kremowa-babeczka-do-kapieli-SLODKI-PIERNICZEK/1525
Cena: 10,49 zł

Moja opinia:
Aktualnie moja kąpiel wygląda bardzo podobnie jak w okresie ciąży. Używam płynu do kąpieli Babydream fur Mama oraz olejku do pielęgnacji ciała Babydream fur Mama(dodaje kilka kropel do wanny) Babeczka okazała się przyjemnym urozmaiceniem. Pięknie wygląda, pysznie pachnie(słodko i zarazem ostro- zapach jest jednak bardzo delikatny) Moja skóra po ciąży zrobiła się strasznie sucha. Nie sądziłam, że babeczka tak dobrze ją nawilży. Mam małą wannę, więc użyłam jedynie połowy babeczki. To wystarczyło :) Rozpuszcza się uwalniając bardzo subtelną, kremową piankę.

Masełka zawarte w pierniczku idealnie otuliły moją skórę. Nie musiałam używać balsamu do ciała (co było dla mnie sporym plusem :))- czyli to idealna opcja dla zabieganych.
Sprawdzi się szczególnie u osób posiadających suchą skórę. Pokusiłam się o wypróbowanie babeczki na twarzy(taki mały test jak np. z dziecięcymi szczotkami do włosów testowanymi na policzku ;)) i muszę przyznać, że nie doświadczyłam uczucia ściągnięcia.

Miałyście ją? A może polecacie jakieś inne babeczki?



P.s ciekawa jestem jak będzie wyglądać nowe zdjęcie tytułowe, gdy moje naturalki całkowicie odrosną :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...